Monday 13 November 2006

One Day Started

Idag.. Måndag... 13 November...

Blogg? Svenska eller Vad? Jag skiter i vilket, det är tydligen inne att "blogga" nu för tiden, så jag gör det.. Anna, Min stora insperationskälla har tjatat på mig att läsa sin blogg kvinnan.blogspot.com, så nu får du läsa den, och så ska du tjata i hennes kommentarer att hon ska läsa min.. Idag har jag varit i skolan, vi hade en meningsfull lektion om Konsumentköpslagen. Det var inte vidare intressant, men säg inget till Eva. Sen vart de lunch, sen va både engelskan och multimedian inställd, så jag satte mig och gjorde engelska uppgift och sen tog jag bussen hem, det regnade väldigt intensivt. När jag var hemma Satte jag på the one and only Tomas Ledin, bryggde lite kaffe, och började plugga Filosofi, jag har Filosofiprov på Onsdag ifall ngn som läser den här bloggen inte vet det. Ikväll, deg och plugg, orkar nog inte träna, det kanske får bli imon istället.. Nu har jag ont i min vänsterarm, så nu ska jag har skrivit fördigt tror jag, Kyss och smek i en nattlig lek! Hejs!
n onclick="BLOG_clickHandler(this)" class="blsp-spelling-error" id="SPELLING_ERROR_131">